REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
ONDOPRACOWNIA.PL
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Sklep internetowy Ondo Pracownia, dalej Sprzedawca, działający pod adresem internetowym: www.ondopracownia.pl, dalej strona internetowa, prowadzony jest przez:
ONDO PRACOWNIA Judyta Radzewicz,
ul. Bohaterów Monte Cassino 12/77,
22-400 Zamość
2. Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest poprzez adres email: czesc@ondopracownia.pl lub numer telefonu 602 324 123.
3. Umowa zawierana jest w języku polskim, zgodnie z polskim prawem i niniejszym regulaminem.
4. Sprzedawca prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
5. Sprzedawca oferuje wyłącznie towary oryginalne, fabrycznie nowe, wolne od wiadomych wad fizycznych i prawnych oraz legalnie wprowadzone na teren Polski.
6. Sprzedawca przyjmuje i realizuje zamówienia z ograniczeniem do granic terytorialnych Rzeczpospolitej Polskiej.
7. Warunkiem technicznym koniecznym do korzystania z usług Sprzedawcy jest dostęp przez Usługobiorcę/Klienta do komputera, przeglądarki internetowej oraz sieci Internet.
II. PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ
1. Informacje zawarte na Stronie Internetowej Sklepu nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży.
2. Klient może składać zamówienia przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
3. Zamówienia od Klientów przyjmowane są wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej www.ondopracownia.pl.
4. W celu złożenia zamówienia Kupujący powinien wykonać co najmniej następujące czynności, z których część może być wielokrotnie powtarzana:
a) dodanie do koszyka produktu,
b) wybór sposobu dostawy,
c) wybór formy płatności,
d) wybór miejsca wydania rzeczy
e) złożenie w sklepie zamówienia poprzez użycie przycisku „Kupuję i płacę”.
5. Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma informację zwrotną, dalej „potwierdzenie złożenia zamówienia”, zawierającą m.in. numer zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany w formularzu zamówienia adres email. Przedmiotowe potwierdzenie jest gwarancją, że zamówienie zostało złożone prawidłowo i dotarło do Sprzedawcy.
6. Zawarcie umowy z Klientem następuje z chwilą złożenia zamówienia.
7. Klient ma prawo do wprowadzenia zmian w złożonym zamówieniu lub wycofania zamówienia poprzez kontakt ze Sprzedawcą drogą elektroniczną (czesc@ondopracownia.pl) do momentu otrzymania drogą elektroniczną informacji potwierdzającej nadanie przesyłki przez Sprzedawcę.
8. W przypadku gdy towar jest niedostępny Sprzedawca informuje o tym fakcie Klienta drogą mailową, a także o jego prawie do odstąpienia od umowy.
III. CENY TOWARÓW
1. Wszystkie ceny towarów oferowane przez Sprzedawcę podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
2. Ceny nie zawierają informacji odnośnie kosztów dostawy, o których Klient będzie poinformowany w trakcie składania zamówienia.
3. Cena podana w sklepie internetowym przy każdym towarze jest wiążąca dla Stron w chwili złożenia zamówienia przez Klienta.
4. Ewentualne koszty dostawy są wskazywane w trakcie składania zamówienia i są one uzależnione od wybranego przez Klienta sposobu dostawy.
IV. FORMY PŁATNOŚCI
1. Klient może dokonać płatności z tytułu sprzedaży towaru poprzez:
a) przelew bankowy na rachunek Sprzedawcy. W tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy;
b) płatność elektroniczną. Obsługą płatności elektronicznych zajmuje się operator Blue Media Spółka Akcyjna (81-718) Sopot, ul. Powstańców Warszawy 6, KRS 0000320590.
2. Dostępną formą płatności elektronicznej są karty płatnicze. Klient może zrealizować płatność kartami:
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard Electronic
- Maestro
3. W przypadku płatności kartą termin dostawy towaru lub usługi liczy się od momentu pozytywnej autoryzacji transakcji.
4.
5. Termin płatności to 5 dni roboczych od dnia otrzymania potwierdzenia. Po upływie tego terminu rezerwacja towarów będzie anulowana. W przypadku płatności kartą czas realizacji zamówienia rozpoczyna się od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji transakcji.
6. W sytuacji wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu środków na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta.
V. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
1. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu potwierdzenia pozytywnej autoryzacji płatności.
2. Zamówiony towar wysyłany jest do Klienta w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania zapłaty.
3. Zamówiony towar wysyłany jest do Klienta za pośrednictwem:
4. Za adres dostawy przyjmuje się adres wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia.
VI. REKLAMACJA I ZWROTY
1. W przypadku niezgodności towaru z Umową Kupujący może reklamować wadliwy produkt.
2. Reklamacje należy składać na adres do korespondencji z dopiskiem „Reklamacja”. W zgłoszeniu proszę wskazać:
a) numer zamówienia;
b) możliwie dokładny opis nieprawidłowości (uwzględniając w miarę możliwości czas, miejsce i okoliczności wystąpienia wady);
c) ewentualne wskazanie sposobu rozstrzygnięcia reklamacji (wymiana towaru na nowy/ zwrot pieniędzy);
3. Sprzedający, w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji od Kupującego rozstrzygnie reklamację i udzieli odpowiedzi w przedmiocie uwzględnienia bądź nieuwzględnienia wniesionej reklamacji za pomocą e-maila chyba, że Kupujący poprosił o odpowiedź listowną.
4. W przypadku uznania reklamacji, Sprzedający ponosi koszty transportu reklamowanego towaru do wysokości adekwatnej do najtańszego środka transportu z oferty, na podstawie której realizowana była sprzedaż.
VII. ODSTĄPIENIE OD UMOWY / ZWROT TOWARU
VIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 23.07.2018 roku.
Załącznik nr 1 do Regulaminu - Wzór Formularza Odstąpienia od Umowy
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Adres do zwrotu towaru:
Ondo Pracownia Judyta Radzewicz
Ul. Rydygiera 8, 20/116
01-793 Warszawa
e-mail: czesc@ondopracownia.pl
Tel. 602324123
Konto bankowe: 25 2490 0005 0000 4004 6134 3716
Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:
Nr Zamówienia: ………………………………………………………………....................
Data Zamówienia: ………………………………………………………………....................
Forma płatności: ………………………………………………………………....................
Nazwa Produktu: ………………………………………………………………....................
………………………………………………………………....................
Nr konta (tylko w przypadku płatności przelewem bankowym)
…………………………………………..……………………………………………………..
Imię i nazwisko konsumenta ………………………….………………………………………………………………....................
Adres konsumenta ……………………………………………………..…………………………………………………......................
Telefon ……………………………………….........................................................
Adres email ............................................................................................
……………………………………………………
Podpis konsumenta
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data:……………………………………………............